Ons verhaal
Venema administratie & advies is in oktober 2009 opgericht en is gespecialiseerd in zowel de profit als de non-profit sector. Op onze pagina ‘Diensten’ kunt u teruglezen dat wij voor u uw volledige financiële administratie kunnen voeren of delen hiervan. Daarnaast kunt u tijdelijke vervanging bij ons regelen. Voor Venema administratie & advies staan de woorden nauwkeurigheid, integriteit en betrouwbaarheid voorop. Wij zijn pas tevreden wanneer u tevreden bent. Onze toegevoegde waarde zit erin dat wij de kennis meebrengen die u kunnen helpen beter te ondernemen. Waarom? Omdat een boekhouding meer voor u kan betekenen. Een adequate en accurate boekhouding geeft u inzicht waar u uw bedrijfsvoering kunt verbeteren. Uiteindelijk bedoeld om te komen tot een verbeterde winstmarge en tijd te creëren om te doen wat u het beste kunt, namelijk ondernemen. U mag van Venema administratie & advies verwachten dat wij hierin een meer dan proactieve rol zullen spelen.
De klantenkring van Venema administratie & advies is erg divers voor wat betreft de branches. Van zorgorganisaties (Verpleeg- en verzorgingshuizen, Thuiszorg), de vastgoedsector, de technische sector (met o.a. Installatiebedrijven, bouwondernemingen en klusbedrijven) tot aan de kleinere en grotere winkeliers (kappers, speelgoedzaken, tapijtwinkels e.d.). Wanneer de behoefte bestaat om bij u op locatie te komen werken zullen wij dit niet nalaten. Onze systemen zijn zo ingericht dat het niet uitmaakt waar wij onze werkzaamheden verrichten. Voor u brengt dit de voordelen met zich mee dat u zelf altijd bij uw gegevens/boekhouding kunt en dat u zelf geen aparte software hoeft aan te schaffen.
